Manipulări masonice! Uau!

Dacă cauți găsești… ce nu cauți. Đoamnelor și đomnilor, am đeosebita onoare să vă prezint un articol aberant. Minunat de aberant.

Sursa: Păpușa Lady Gaga în slujba Illuminati

Și, în continuare, o să extrag niște părți din articol, dar dacă vreți să râdeți (sau să cunoașteți adevărul!, în caz că sunteți… de alte păreri :)), atunci citiți tot articolul… sau cât puteți.

Ni se spune că una dintre tehnicile de manipulare folosite este Proiectul Monarch în care

În timpul „reeducării” lor, subiecţilor li se sugerează că au de-a face cu numeroase simboluri, ca arbori, pânze de păianjen, măşti, labirinturi, fluturi etc. De asemenea, li se prezintă filme care conţin simboluri specifice („Vrăjitorul din Oz” sau producţii Walt Disney). La fel cum acestor subiecţi li se spală minţile, şi publicul larg este manipulat printr-un proiect de control al minţii la scară mondială, prin aceste producţii Walt Disney, sau prin alte filme hollywoodiene, ori chiar videoclipuri.

Asta cu Walt Disney care manipulează copii prin desene animate e chiar veche. Care e legătura cu Lađy Gaga? A, păi apare într-o poză cu niște haine cu fluturi desenați pe ele. Destul, nu? Nu-i clar? Să continuăm. De la ce vine numele ei? Ni se explică:

Gaga în limba engleză este un termen care înseamnă sonat, ramolit, senil, dus, idiot, prostuţ, gagă. […] Deci, Lady Gaga s-ar traduce prin: doamna sonată, doamna prostuţă, doamna gagă, doamna fără minte. Această minte goală poate fi umplută cu orice lucru. Iar această stare, a minţii goale, poate fi obţinută cu succes după un proces de control al minţii.

Și mai continuă așa pe idééa că ar fi o femeie fără cap și minte. Ce mi se pare ciudat e că articolul încearcă să demonstreze cum este manipulată populația lumii prin diverși artiști (cazul concret Lady Gaga), dar el prezintă tot părți care îl dau de gol, de parcă dacă ar fi vrut acești Illuminati să manipuleze, ar fi pus simboluri pe care doar cei „deștepți” să le vadă și în felul ăsta ei să nu se lase manipulați. A, și încă ceva legat de nume: mi se pare că decodarea lui e la fel ca și celebrele Knights In Satan’s Service pentru KISS, sau Anti-Christ/Devil’s Child pentru AC/DC (pentru oameni care n-au auzit niciodată de alternating current/direct current).

[…] ea, în mod constant, închide unul din ochii săi. Mulţi oameni ar interpreta acest lucru ca o „chestie cool”, dar cei care sunt familiarizaţi cu simbolismul societăţilor oculte, ştiu faptul că „ochiul lui Horus” (aşa cum mai este el denumit) este unul dintre cele mai vechi simboluri folosit de organizaţiile oculte.

Deci închide constant unul din ochii săi… (mă duce cu gândul la „Do you go to bed at night and wake up in the mo’nin?”). Poate că și eu sunt condus de ei, când mă uit ce header am la blog… Acum știu, de-aia l-am făcut: să se prindă „deștepții” că eu de fapt manipulez în numele conducătorilor lumii!

Pe urmă este analizat videoclipul Paparazzi (mie-mi place varianta asta):

În acest videoclip, plin de simbolism,[…]. Observaţi tabla de şah (simbol masonic) pe pereţi[…]. În timp ce ea cade, pe fundalul ecranului apare un vârtej (asociat, în mod obişnuit, cu hipnotismul). Lady Gaga cade într-un mod destul de „delicat”, acest lucru sugerând că a sa coborâre nu este de natură fizică, ci reprezintă trauma victimelor supuse procesului de control al minţii.

Da, adică videoclipul spune „Băăăă! Sunt un videoclip care vrea să vă controleze mințile! Bă, vă controlez mintea! Mă aude și pe mine cineva?”. Iar modul delicat de cădere poate sugerează că e pe lună.

În încheiere, niște comentarii interesante de la articolul acela:

aberatii

–>primul, și cel mai bun comentariu.

diego , masonii vor totul , masonii vor controlarea planetei absolut in totalitate .. dar niciodata nu o sa controleze masonii mintea umana , de ce ? pentru ca mintea umana este foarte isteata si foarte inteligenta atunci cand o dezvolti si stii sa o dezvolti , daca esti un simplu cocalar , redus mintal , prost de bubui masonii te fac super USOR ..
daca esti invatat , ai mintea evoluata ca sa spun asa masonii nu te pot controla cu nimic[…] oamenii destepti nu pica in plasa lor , pentru ca sunt destepti stiu ce vor masonii , oamenii de stiinta ai masonilor studiaza mintea , creerul uman pentru a afla cum de este atat de destept sau nu stiu cum sa explic .. atat de extraordinar , absolut .. dar nici acum nu au aflat

Gândirea tipică: noi suntem foarte deștepti, tocmai pt. că nu „ne fac” masonii, noi știm, că de-aia suntem deștepți, și restu’ să se ducă dracului de proști dacă se lasă controlați de masoni. Și, bineînțeles, oamenii de știință lucrează pentru ei, se putea altfel?

lasa-i sa-i manipuleze pe ce-i fraeri (scuzati expresia) .. ce-i care le cad in plasa, …

Îți scuzăm expresia, că ne-am dat seama că nu știi să scrii.

Firește, nu puteau lipsi nici comentariile filosofice de o mare actualitate:

momentan lumea se afla intr-o continua schimbare, oamenii nu stiu ce vor. ei ishi doresc bani , masini, femei si alte alea shi …

E de actualitate pentru că lumea întotdeauna s-a aflat și o să se afle într-o continuă schimbare… și alte alea. Un alt comentariu sună așa:

Mie intotdeauna mi s-a parut ciudata femeia asta. Mai ales cand am vazut prestatia ei la VMA pe Mtv. Sa vedeti acolo ce ciudata e chestia. Si simbolul lui Horus. Parca l-am vazut si la Beyoncé, care e nevasta lui Jay-z despre care am citit ca e in illuminati. deci e clar. Manipulare in masa.

„Despre care am citit…”! E destul că a citit pe undeva ca să fie clar. Ăsta-i nivelul de scepticism  ↘0, e cam ca la revistele „mondene”, dacă ai citit acolo, e adevărat.

Articolul asta e scris ca un eseu de clasa a 10-a.

–> comentariul ăsta îmi place:)

Iar „Cocalarul Mascat” spune

Oameni buni, nu exista dovezi adevarate a ceea ce sustine acest articol, din cuvinte pot face si eu pe basescu un zeu sau pe guta un adept al satanismului, ca se pot gasi mii de chestii pe google, asa ca ganditi-va inainte sa credeti ! Light your mind

… cu care sunt complet de acord.

Și dacă subiectul a fost Lady Gaga, o să prezint ceva ce mi-a plăcut la ea: apariția de la VMA2009 (în special de la min. 3).

Lasă un răspuns

