Economia maimuțelor

O prezentare interesantă la TED, despre deciziile iraționale pe care le iau maimuțele, aceleași decizii iraționale pe care le luăm și noi. Asta sugerează, bineînțeles, că economia a apărut înainte ca strămoșul nostru comun cu celelalte primate să se fi ramificat. Pentru creaționiști, firește, este o „minciună a darviniștilor evrei”. Dar, din fericire, știința poate evolua [sic!] în funcție de dovezi, nu de părerile neavizate.

Laurie Santos: Economia maimuțelor, la fel de irațională ca a noastră

clic pe View Subtitles pentru subtitrări

Relativ relaționat: Procesul Kitzmiller vs. Dover

Legături externe: Lucrarea științifică pe care se bazează prezentarea (PDF).

3 gânduri despre &8222;Economia maimuțelor&8221;

  1. nice.

    Ca sa o pun intr-un context de „loss aversion”, tu de ce n-ai blogroll? Nu de alta, e bine sa postezi articole, dar traficul functioneaza pe principiul retributiei. Daca furnizezi altora trafic, acestia vor vedea si vor posta la ei link la blogul tau, furnizandu-ti si ei tie trafic. Eu te-am gasit la silviu.

  2. Inițial am făcut blogul ca să am un loc unde să adun informații și să pot să mă refer repede la ele dacă discut cu cineva.
    Acum vreo 2 zile am văzut că am trafic de la Silviu.
    O să-mi fac blogroll.

Lasă un răspuns

