Ce mai e pe la EzotericFest

EzotericFest Afiș

În Timișoara în fiecare primăvară și toamnă are loc EzotericFest, un festival dedicat ezoterismului. Din când în când mai trec pe-acolo pentru că îmi place să fiu expus la păreri opuse față de ale mele. Acum 5 ani am scris despre cum a fost atunci, iar de atunci am mai fost la câteva ediții. Anul ăsta m-am gândit să scriu din nou despre cum a fost. Aș fi scris luni, dar mi s-a stricat tastatura – rog cu ocazia asta pe cel care m-a atacat energetic să înceteze. Programul de la ediția la care tocmai am fost îl găsiți aici. Eu am fost sâmbătă și duminică și am stat la câteva prezentări.

M-au interesat mai puțin standurile pentru că deja sunt obișnuit cu ele, dar o să încep înșiruind câteva lucruri pe care le-am văzut pe-acolo: secretele din Himalaya (vindeau sare și alte produse), Argila Albastră, puterea orgonilor, Q-Link (aparat pentru întărirea câmpului energetic al organismului și protecția de radiații), biorezonanță, tarot, astrologie, astrologie energetică, citirea aurei, medicină tradițională chinezească, meditație heartfulness, vindecare holistică Qi Gong Tao Yin, Brahma Kumaris, Rainbow Force One, Angel Therapy, quantum analizator de rezonanță magnetică (da, numele e un sfert în engleză și restul în română), săpunuri și mâncăruri naturale, bio, vegetariene, mai multe tipuri de masaj etc. Erau și cărți, de la edituri precum Divin.ro, dar nu numai. Am văzut rafturi întregi doar cu cărți despre ThetaHealing sau Quantum Touch, era un colț populat cu Arsenie Boca și altul cu cărți de-ale lui Campbell (cel cu Studiul China) și în general cărți de self-help. Era și o zonă cu multă miere și în ambele zile a fost scăpat cel puțin un borcan pe jos. Organizatorul era cam nervos că ăia cu mierea iar au făcut podeaua lipicioasă.

Am primit și niște pliante, dintre care vă arăt trei. Să începem cu … calului:

EzotericFest Puterea Calului (edit)

Puterea calului, care conține extract din puterea ursului, gheara dracului și nămol. Aparent e bună pentru orice durere. Mai rar produse atât de miraculoase. Înainte să începeți să vă ungeți, să vă spun ce-am auzit la prezentări.

Sâmbătă

LUVIOM-ul

Am ajuns sâmbătă pe la 14:30, când începea prezentarea făcută de Gheorghe Cohal, despre un aparat minune pe care l-a inventat, numit LUVIOM (LU = lumină; VI = viață; OM = om). N-am făcut poze, dar puteți vedea aici cum arată. Acest aparat, din câte am înțeles, are puterea de a vindeca orice, chiar dacă autorul s-a ferit să spună direct. A spus indirect: toate bolile vin de la dezechilibre energetice la nivel holistic; aparatul reechilibrează energia; toate problemele trec. Prezentarea a început cu tradiționalul atac asupra medicinei convenționale: medicina „alopată” tratează chimic sau chirurgical bolile și prin urmare nu tratează „cauza”, în timp ce LUVIOM-ul tratează informațional, influențează aura și chakrele, deci tratează cauza. Și pentru că în fiecare moment suntem bombardați informațional, de la unde radio la chimicalele din mâncare, avem nevoie de acest „tratament informațional” ca să ne curățăm „energia”.

Aparatul în sine este practic un circuit cu leduri care pulsează la frecvență foarte mare (autorul a zis că e de ordinul THz) datorită unui cristal de cuarț. Frecvența fiind așa de mare, nu este percepută cu ochiul liber, dar mai există și o pulsație mai lentă, perceptibilă. Dacă nu știți, cuarțul este folosit foarte des în echipamentele electronice care au nevoie de frecvențe mari. De exemplu, toate procesoarele calculatoarelor au un cristal (de cele mai multe ori cuarț) care generează un semnal de clock fără de care n-ar putea funcționa. Ceasurile electronice măsoară timpul tot folosind cristale de cuarț. Așa că este o alegere logică atunci când vrem să facem niște leduri să pâlpâie rapid.

La sfârșit au fost câteva întrebări. Deși n-a întrebat nimeni în mod direct, autorul a ajuns să ne spună cât costă un astfel de aparat: 1200€. Cât??? Atât de mult? E un preț exagerat pentru un aparat care n-a fost testat corespunzător. Înțeleg că oscilatoarele de cuarț pot fi scumpe, dar nimeni n-ar trebui să dea atâția bani pe un aparat netestat. Și aici ajungem la partea care m-a interesat cel mai mult: cum a fost testat aparatul. Autorul ne-a povestit că primește mail-uri și mesaje de la cumpărători și astfel își dă seama că aparatul este bun și pentru boli la care nu s-a gândit de unul singur. Cumpărătorii care simt îmbunătățiri (și care e probabil să apeleze și la alte tratamente în același timp, unele chiar utile) trimit mesaje în care povestesc de ce probleme neașteptate i-a scăpat aparatul. Cumpărătorii care nu se fac bine sunt probabil ocupați să se facă bine și n-au timp de scrisori critice. Cu un astfel de „test”, orice aparat o să pară că funcționează pentru că un astfel de „test” nu e capabil să elimine nici cele mai de bază erori. Nu știm câți oameni au folosit aparatul, nu știm câți au folosit și alte tratamente, nu știm câți au scăpat de probleme pe care chiar le aveau, nu știm câți s-ar fi făcut bine chiar dacă n-ar fi apelat la niciun tratament, nu știm nimic. Dacă autorul ar fi cu adevărat interesat să vindece oamenii, ar face niște teste serioase, dar probabil că sentimentul că ajută oamenii e mult prea plăcut pentru a fi tulburat de informații mai exacte.

Tot în sesiunea de întrebări și răspunsuri am mai auzit că „rolul apei în organism nu e să elimine toxinele, ci să transporte lumina violetă între celule” (aparatul emitea lumină violetă și verde, dacă vă întrebați) și niște conspirații marca Bivolaru. Mai exact, autorul LUVIOM-ului a zis că în anii ’30-’40 cineva (Kilner nu-știu-cum) a descoperit o substanță numită dicianină cu care a făcut niște ochelari și cu acei ochelari oricine putea vedea aura, dar și entitățile care se nimereau prin preajmă. Dar „bineînțeles” că această substanță a fost suprimată, iar în ziua de azi poți obține chiar și material nuclear, dar nu dicianină pentru că altfel oamenii și-ar da seama de multe lucruri și ar trebui schimbată știința. Am mai aflat și că aparatul minune a vindecat un copil de autism (așa că dacă vă e frică de vaccinuri, vă vindecă LUVIOM-ul de reacții adverse), că medicii sunt închiși la minte și refuză să-i folosească aparatul împreună cu metodele alea ale lor testate; și că dacă nu aveți 1.200€, poate aplica aparatul pe poze sau prin Skype.

 

Legile universului material

După LUVIOM m-am dus în sala mică de conferințe, unde de la ora 15:00 era o prezentare făcută de Alexandru Matei despre legile universului material și spiritualitate. A început printr-o sesiune de meditație, la care am fost bucuros să particip, dar a fost un eșec total pentru că în continuu intrau oameni și era gălăgie când se deschidea ușa (se auzeau discuții, mașini). Probabil doar un rōshi s-ar fi putut concentra în condițiile astea. După meditație, ni s-a vorbit despre cum noi suntem niște suflete, dar mi s-a părut că toată prezentarea e atât de banală că i-ar plictisi și participanții obișnuiți de la EzotericFest. N-a fost nimic concret și am fost și întrerupți de o voce din camera separată. S-a dus un domn să bată în ușă și era așa de încărcat cu energie că am crezut că o sparge. Imediat a venit cineva și și-a cerut scuze că se aude vocea, dar e o transmisie în direct de la RomâniaTV sau RealitateaTV (întotdeauna le încurc pe astea două). Spre sfârșit domnul Alexandru Matei a încercat să ne explice că Dumnezeu nu este omniprezent, idee cu care cei din sală nu prea erau de acord și după o discuție s-a ajuns la compromisul că Dumnezeu nu este omniprezent, dar dragostea lui este. Mi s-a părut o dezbatere de tip „câți îngeri încap pe un vârf de ac?”.

 

Program de diagnosticare

Pe la 15:40 m-am întors în sala mare de conferințe și deși în program era trecut un dans, a fost o schimbare și era o doamnă care prezenta un program de diagnosticare pe calculator. Am prins doar finalul și am înțeles că diagnosticarea se face prin detectarea „formelor pleomorfice de existență la nivel energetic care se pot transforma în viruși, bacterii…”. Apoi am auzit de „ideile lui Hamer” și m-am prins că e vorba de Noua Medicină Germană. Acest program care venea împreună cu un aparat, zicea prezentatoarea, poate detecta formele pleomorfe înainte ca ele să se manifeste la nivel fizic sub formă de cancer. Deci din câte înțeleg, toți oamenii sănătoși ar trebui să apeleze la acest program și cancerul va fi eradicat. Doamna era foarte convingătoare, părea medic (deși tind să cred că nu era), iar programul arăta ca un program de diagnosticare, cu multe câmpuri, cu butoane de diagnostic, cu grafice și valori. Ambalajul e atât de bine făcut încât nici nu-ți dai seama că NMG este o prostie.

 

Calea reiki

La 16:00 a început prezenarea „Calea reiki” făcută de Lucica Toroipan. Am aflat că suntem formați din energie și dacă nu credem asta e destul să ne gândim că există electrocardiograme. Ce sunt EKG-urile dacă nu imagini energetice ale noastre? Dacă noi n-am fi energie, EKG-urile n-ar funcționa. Q.E.D.

Reiki-ul este „darul lui Dumnezeu pentru lume”, iar toate problemele sunt din cauza lipsei de energie, lipsă ce poate fi remediată prin reiki. Când a descoperit reiki-ul, doamna Toroipan a fost atât de entuziasmată încât și-a obligat toți subalternii de la firma la care lucra să îl practice. De-a lungul întregii prezentări o idee a tot revenit: doamna practică „reiki tradițional”, în timp ce multă lume practică „reiki modern” care este „inferior”. Această distincție părea să fie foarte importantă. Ca să vedem cât de bun este reiki-ul tradițional, ne-a povestit despre un pacient de-al ei care făcea reiki și chimioterapie și se simțea bine (datorită reiki-ului, evident), iar la un moment dat a renunțat la reiki și după o lună și jumătate a murit. Ce reiese din această poveste? Chimioterapia era degeaba, reiki-ul l-a ținut în viață.

 

Sexualitatea și intuiția mistică

Am trecut apoi de la reiki la intuiția feminină și sexualitate, o prezentare ținută de Aurelia Haiu. Aurelia a fost carismatică și amuzantă, a vorbit liber, informal, a făcut glume. Mi-a plăcut. A exagerat un pic cu glumele despre bărbații din sală care ar fi mult prea interesați de sexualitate, dar karma a fost foarte rapidă și a făcut-o să spună (vorbind despre sexualitate) că nu ne poate face o demonstrație practică aici, ci doar în particular la cabinet, moment în care s-a înroșit toată, iar lumea a râs (momentul a fost mai amuzant decât îl povestesc eu). Dincolo de amuzament, și din această prezentare am aflat de „adevăratele cauze” ale bolilor: totul vine de la blocajele energetice pe coloana vertebrală. Mă face să mă gândesc la chiropractică, dar ea zicea despre medicina tradițională chineză.

 

Duminică

Străvechea Școală de Înțelepciune

Prima prezentare la care am fost a fost făcută de Tamarinda Maassen, o femeie cu păr lung, drept și alb, îmbrăcată într-o rochie în dungi alb-negre verticale. Ea este „Cavaler al Ordinului Cavalerilor Luptători ai Agarthei” și reprezentantă a Străvechii Școli de Înțelepciune, ce deține înțelepciunea de acum două milioane de ani. Sala a fost mai plină decât de obicei, semn că doamna cavaler e mai cunoscută decât alți prezentatori. Ca și domnul de sâmbătă, și Tamarinda Massen a vorbit destul de general și repetitiv și n-a zis prea multe lucruri concrete. Ideea principală a fost că noi suntem limitați de legi. Unde există o lege, ne limitează. Ea e liberă pentru că deține înțelepciunea străveche. Cu toții avem trei creiere: creierul mic, creierul mijlociu și creierul mare. A explicat un pic ce rol are fiecare și păreau să semene mai mult cu sinele, eul și supraeul din psihanaliză, dar nu în totalitate. Au fost și niște predicții, dar înainte să vă bucurați vă anunț că au fost cât se poate de vagi. A zis că lucrurile se schimbă la nivel cosmic și probabil că acum ne trăim ultima noastră viață pentru că n-o să mai apucăm să ne reîncarnăm. Asta pentru că se schimbă lucrurile. Într-un an sau un an și jumătate vor fi scoase la iveală multe secrete. Cred că nu-i nevoie să vă spun că eu abia aștept!

EzotericFest Lamda

Când am primit pliantul m-am gândit la Visual Studio. Nici vorbă, e lambda Lamda.

A mai zis și că „din punct de vedere cuantic” trecutul și prezentul sunt foarte aproape, realitatea e rotundă și totul ține de frecvențe. Dacă scazi tensiunea curentului de la valori foarte mari la 220 V, el devine polar (habar n-am ce înseamnă asta și de ce a zis-o). Finalul prezentării a fost dedicat glorificării României. Am aflat niște lucruri pe care nu o să le credeți (serios, nici eu nu le-am crezut). Știați că tibetani vorbesc „româna veche”? Știați că ADN-ul românilor e special pentru că doar el conține întreg procesul de evoluție? Știați că toate popoarele se trag din români? Acum că știți, e logic de ce românii nu sunt cel mai tare popor din lume: pentru că toți ceilalți „pun bir pe noi”, ne țin subjugați și nu ne lasă să ne afirmăm. La sfârșitul prezentării doamna Maassen a plecat însoțită de un grup de femei care păreau că abia aștepată să-i mănânce din palmă, așa că am intuit bine că este populară. La sfârșit am primit pliantul de mai sus și pliantul de mai jos.

EzotericFest Shanti Deus

Medicină. Cuantică. Spațială. Vindecă-tot.

 

O idee nouă dar nu prea

Psihanaliza lacaniană, „o direcție nouă” – despre asta a vorbit Cristian Andrei Tătaru. Nu știu ce înseamnă „nouă”, dar psihanaliza lacaniană există de prin anii ’60. Prezentarea a fost destul de plictisitoare în special din cauza stilului foarte abstract în care a vorbit domnul Tătaru. Mi s-a părut că a complicat explicațiile și n-a apucat să zică prea multe lucruri concrete. Combinația psihanaliză+filozofie e letală pentru mine, dar poate altora le place. Temele prezentate au fost cele tipice psihanalizei, adică stadii de dezvoltare, obiectul dorinței, satisfacție, complexul Œdip etc. A zis de exemplu că raportul sexual între două persoane este imposibil și pentru că subconștientul nostru nu vrea să accepte asta, repetă actul sexual iar asta e dovada eșecului, dovada faptului că raportul sexual e imposibil. N-am înțeles nimic din explicația asta. La sfârșit, cineva din sală a pus o întrebare legată de asemănarea dintre psihanaliza lacaniană și filozofia budistă, a urmat un răspuns de vreo cinci minute din care n-am înțeles nimic (până la urmă se aseamănă sau diferă?), apoi aceeași persoană a întrebat dacă nu cumva ideile lacaniene sunt de fapt la fel ca și cele din scepticismul antic. Prezentatorul a zis că într-adevăr seamănă, moment în care i s-a răspuns din sală că atunci nu-i nicio noutate, sunt idei vechi de 2000 ani, unde-i noutatea?

Feminitatea pierdută

De la 13:00 a fost o prezentare din care n-am prins decât ultimele 6-7 minute, dar dacă aș fi știut cum o să fie aș fi stat de la început. A fost făcută de Constantin Dornean, un bărbat îmbrăcat în costum popular românesc, cu tricolor înfășurat la brâu. Dragi femei, aflați de la domnul Dornean că în lume există două probleme: biserica luptătoare și femeia luptătoare. Prima nu e de interes aici. Femeia luptătoare e acea femeie care nu mai vrea să facă copii și vrea să lucreze, respingând ordinea socială. Femeia luptătoare e acea femeie care se îmbracă în pantaloni, nu în fustă. Femeia luptătoare e aceea care își taie părul scurt. De ce sunt toate acestea probleme? Pentru că fusta este un „captator de energie”! La fel și părul. Când femeia nu poartă captatorul de energie, apar problemele genitale și de altă natură. Toate problemele de la brâu în jos apar din cauză că femeile nu poartă fustă și astfel nu captează energia. Toate problemele de la cap sunt din cauză că părul e tăiat scurt și astfel –ați ghicit– nu mai captează energie. În momentul ăsta, două femei din fața mea au început să zâmbească și să se uite nedumerit una la alta, semn că ideile domnului Dornean erau prea hardcore chiar și pentru EzotericFest. Dar nu s-a oprit aici. Știați din ce motiv mănăstirile din Moldova își schimbă acoperișul? Pentru că toate pun acoperiș de cupru, singurul metal care… suspans… suspans… captează energia! Finalul prezentării a fost triumfal: România e Grădina Maicii Domnului și, ca în orice grădină, cineva trebuie să facă curat. Aceea e femeia!

Bravo domnu’ Dornean, ați redescoperit feminitatea pierdută!

 

Ceva de anul trecut

Și pentru că am fost și la ediția de toamnă de anul trecut, dar n-am scris nimic, o să scriu pe scurt și despre o prezentare la care am fost atunci. S-a numit „Acupunctura. Tratamentul copiilor cu SIDA în medicina tradițională chineză. Analiza celor 5 simțuri în viziunea medicinei tradiționale chineze” și a fost făcută de Ovidiu Mircea Jupâneanț – un medic. Deși în numele prezentării apare cuvântul „tratament”, dl. Jupâneanț a zis că o să vorbească doar despre diagnosticare și a arătat o lucrare științifică pe care eu am reținut-o ca „Energetic acupuncture for AIDS in pediatrics”, despre care a zis că e scrisă de mama sa și încă niște autori (Gabriella Hegyi era unul dintre autori, dacă mi-am notat bine), dar nu o găsesc niciunde, așa că probabil n-am reținut bine numele. Mi-ar fi plăcut să o găsesc și să o citesc. Dacă o găseam, aș fi scris un articol atunci. Am reținut că în acel studiu a fost vorba despre 72 de copii seropozitivi de la spitalul „Louis Țurcanu” din Timișoara și a fost găsită o corelație cu punctele energetice de acupunctură (dar n-am înțeles cum). Au fost făcute trei teste pentru detectarea HIV-ului, dintre care unul era legat de tensiunea de la încheietura mâinilor. Niciunul nu includea analiza sângelui. Apoi prezentarea a început să devină din ce în ce mai puternic împotriva medicinei: „SIDA se zice că-i o boală gravă”, „cauza se zice că-i acest virus…” sau „străinii au băgat virusul în țara noastră la Revoluție” sunt doar câteva lucruri pe care le-a zis dl. Jupâneanț (pe toate mi le-am notat în timp ce ascultam prezentarea). A mai spus și că virusul HIV nu exista în România înainte de revoluție și că a fost produs în laborator, iar scopul este să se reducă populația la nivel global și asta „nu mai e un secret pentru nimeni”. Se pare că nu a contat că s-a contrazis sugerând că virusul n-ar fi cauza bolii și apoi spunând că virusul a fost produs în laborator ca să ne omoare. Am observat că e destul de comun ca cei ce neagă SIDA să se contrazică.

După ce a terminat cu prezentarea acelui articol științific a trecut la o planșă în care era vorba despre altceva. A început să vorbească despre o grămadă de lucruri. Zicea de teluric și celest și că omul se află între ele și de aceea deține un potențial extraordinar. Am reținut doar că a zis că ROGVAIV (inițialele culorilor din curcubeu) citite invers sunt „VĂ ROG”. Cum a ajuns la asta nu știu. Invers ar fi VIAVGOR, da’ na inversăm cum vrem noi.

***

Cam așa a fost la EzotericFest, un loc unde gândirea critică e descurajată și orice e luat de bun. Un loc în care am impresia că prezentările au rol de reclamă – oamenii vin, își prezintă produsul minune și speră să vândă cât mai multe bucăți. Iar cele în care nu se vinde nimic sunt de obicei banale și abstracte. Sau poate le-am nimerit eu exact pe acelea. Oamenii pe care i-am văzut au fost predominant femei (cele mai multe probabil aveau peste 40 ani), iar o parte dintre bărbați păreau cărați acolo de iubite sau soții. Nu prea știu cum să închei… Deși unele lucruri sunt amuzante, e trist când cineva ajunge să dea 1.200€ pe niște leduri sau să renunțe la un tratament verificat pentru un tratament-minune. Cea mai bună soluție e să încurajăm testarea riguroasă a leacurilor și tehnicilor (unele poate chiar se vor dovedi utile pentru ceva, într-o anumită măsură) și să învățăm oamenii să aprecieze dovezile. Un lucru destul de greu… .

8 gânduri despre &8222;Ce mai e pe la EzotericFest&8221;

  1. Este fantastic Ezotericfest si eu ma duceam sa rad in anii trecuti. Dar acum ma enervez prea rau si plec ofticata de-acolo, imi stric ziua si nu mai pot. Mai ales daca ma duc singura si trebuie sa infrunt atata prostie. Ma gandeam intr-un timp sa-mi fac si eu o ordine de-asta, sa am nume smecher gen Cavaler al Ordinului Cavalerilor Luptători ai Agarthei dar nu stiu daca as fi fost destul de convingatoare.

    E adevarat, toti sunt super haiosi pe-acolo dar ma sperie ca incep sa vad pe FB din ce in ce mai multi oameni care sunt interesati de NMG si de Reiki, astea am vazut ca-s super populare. Ba mai mult, eram odata la un targ (nu de-asta ezoteric) si una de-acolo incerca sa o convinga pe alta ca nu are rost sa isi mai duca copilul la medic, ca mai bine citeste NMG si gata, o sa vada ca nu mai are probleme. Astia mi se par super periculosi. Aia cu feminitatea pierduta am vazut ca e si ea raspandita dar doar dupa ce stai de vorba mai mult timp cu ei, aia nu ti-o arunca asa direct in fata, testeaza terenul, te intreaba daca vrei copii, daca muncesti, etc. In schimb sunt o groaza de femei vocale pe tema asta, de parca le iau lor din feminitate daca ma tund scurt. Si daca vrei sa stii, domnul ala cica e specializat in astrologie medicala, whatever that means.

    1. Nu inteleg de ce iti pierzi timpul sa mergi la un esotericfest daca din cite citesc la tine…nu crezi in nimic.
      Asta ca sa -ti bati joc de altii care au menirea si puterea de a face ceva in viata.

  2. Cum este legal ca cineva sa incurajeze vanzarea unui aparat de 1200 de euro pe motiv ca „a vindecat chiar si un copil de autism „??? Cum e posibil ca asa ceva sa se intample??? Cum pot dormi noaptea persoanele respective stiind ca au escrocat (cu 1200 de euro) oameni disperati de durere??? In ce lume traim????

    1. E legal pentru că cel care îl vinde nu spune că vindecă nimic. Spune că el înțelege originile bolilor într-n alt mod („dezechilibre energetice”) și că aparatul său ne scapă de aceste dezechilibre. E la fel ca și la suplimente alimentare: nu au voie să spună că „vindecă” dacă n-au niște studii în spate care să demonstreze asta, dar pot să spună că „stimulează sistemul imunitar”, „protejează organismul”, „ajută memoria” etc. Iar dacă un om interesat îi întreabă mai mylte (cum s-a întâmplat și sâmbătă), dau exemple spunând că au vândut aparatul cuiva și acea persoană le-a trimis o scrisoare de mulțumire pentru că s-a vindecat de boala X.

      Eu cred că oamenii care vând astfel de produse dorm foarte liniștiți pentru că ei au impresia că ajută. Cred că pur și simplu nu au capacitatea de a își da seama că aparatul lor e inutil. Nici ei nici clienții lor nu consideră necesare testele.

  3. Ma amuza articolul tau si in mare masura ai dreptate cu unele exceptii,ideea de baza a NMG cum ca emotiile ,gandurile( aici intra si stirile 🙂 urmarite in masa de populatie,bazate pe frica),starile noastre interioare declanseza boli este adevarata.

    🙂

  4. aceasta „cavalerita ” razboinica a ordinului agarthei ,un ordin care exista doar in mintea ei si nu are nici o legatura cu adevaratii LUPTATORII AI ORDINULUI DRAGONULUI din AGARTHA, inainte de asta ,zicea ca este „fiica” lui isus din cartea lui dan brown ,revenita pe pamint in forma tamarinda))))))si sustinea ca are legaturi cu unul ramtha. a scuturat de banuti impreuna cu excrocul de fiu-sau(unul theodor maasen) destui naivi si naive. cum insa pe brandul ” isus „este concurenta acerba, au schimbat macazul. povestea ei este simpla s-a culcat tamarinda maasen si s-a trezit ” ambasadoare” a agarthei. brusc a fost „invadata „de o ‘intelepciune” atit de „straveche” incit „extraordinara” tamarinda a simtit „nevoia” sa o impartaseasca lumii. insa nu oricum ci…….contracost)))))). pai ce credeati ,ca „intepciunea ” de 2 milione de ani a extra- ORDINAREI , se imparte asa gratuit ? nu tovarasi. tarifele sunt afisate pe siturile lor de ” specialitate”. informatiile pe care le „preda” „inteleapta” tamarinde sunt insa luate din site-ul AGARTHA CODE ,aranjate si distribuite intr-o forma proprie precum si din alte site-uri de specialitate. intr-un videoclip extra ORDINARA ,TAMARINDA, imbracata in rochie alba de mireasa va cheama ca sa o intilniti. asta daca aveti ceva banuti in punguta. in joc a intrat si o „televiziune” din america ,insa credem ca aia s-au prins de sarlataniile extra ORDINAREI, ca au cam lasat-o balta. in rest spusele sale seamana cu ale unui alt „intelept ” stravechi al neamului care spunea ca …..iarna nu-i ca vara . multumim autorului acestui articol ca aici ne putem exprima si noi punctul de vedere fara teama ca vom fi stersi cum am fost cind am postat aceasta opinie pe site-ul „inteleptei”.

  5. cu 4 ani in urma „extra” ordinara tamarinda m-a contactat telefonic,(fiindca am nr publicat pe pg de facebook AGARTHA CODE 777,si mi-a propus o afacere vizavi de studiile noastre, i-am spus ca povestea AGARTHEI NU ESTE DE VINDUT SI NICI DE CUMPARAT. povestea AGARTHEI ,TERITORIUL PE CARE NOI CALCAM ASTAZI ESTE DOAR DE IMPARTASIT SI DE INTELES. nu i-a placut „inteleptei” raspunsul nostru drept pt care mi-a inchis telefonul in nas. ulterior am gasit pe net „interviurile” extraordinare ale „inteleptei” date unei televiziuni de peste ocean. ascultam si nu imi venea sa cred ce auzeam . individa reproducea in maniera proprie informatii luate de pe site-ul AGARTHA CODE (despre care ar fi impropriu sa spun ca ar fi al meu ,el fiind al NOSTRU ). ceea ce noi publicam gratis, individa scotea la vinzare. credem ca s-a intimplat ceva si televiziunea din sua si-au dat seama ca „inteleapta” are doar o spoiala de cunostiinte acumulate de pe net, si i-au dat viteza . credem ca totul s-a produs cind a inceput sa vorbeasca despre ROERICH. SFATUL NOSTRU ESTE URMATORUL . daca aveti parale si vreti sa va amuzati studiind VICLENIA SI MINCIUNA la ea acasa contactati-o pe „inteleapta straveche”, si veti avea parte de spectacol garantat. TINETI-VA INSA COPII DEPARTE DE ACTIUNILE ACESTOR INFRACTORI SI TINETII DEPARTE DE ACTIUNILE ORICAREI RELIGII. TOT CE NE INCONJOARA ,TOT CE EXISTA SUS SI JOS, ARE O EXPLICATIE STIINTIFICA CARE POATE FI INTELEASA PRIN PRISMA MATEMATICII ,FIZICII ,CHIMIEI SI TIMPULUI. ACESTE NOTIUNI NU SUNT MISTICE ,NICI MIRACULOASE , SUNT DOAR LOGICE . NOI AGATHIRSII SUNTEM AICI IN AGARTHA DE LA INCEPUTUL INCEPUTULUI , SI AM AVUT O INTELEGERE CUVIINCIOSA A LUCRURILOR ,DE ORICE NATURA. NU AM AVUT RELIGII ,CI INTELEGERI LOGICE . O ZI BUNA VA DORESC TUTUROR ACELORA CARE AVETI MINTE DE INTELES DEMERSURILE PE CARE LE FACEM INTRU RIDICAREA NEAMULUI DIN GENUNCHI

Lasă un răspuns

